12 Şubat 2013 Salı

Çek Git Bebeğim (ft. Gülşah) - Musa


Bu sarki sadece sevenler için

Seviyorum deyip sevmeyenler için degil
sadece yürekten sevenler için
senin için ölürüm deyip yalan atanlar için degil
musa musa gülsah gülsah yalnizim yalnizim yalnizim yalniz

döndün gittin bir hosçakal demeden
simdi bakarim ardindan yalnizim ben
döndün gittin bir hosçakal demeden
simdi bakarim ardindan yalnizim ben

bebegim sabah aksam yanindaydim
hep yanindaydim gördüklerime inanamadim
keske yanilsaydim sensiz olurum deme
unutma camin altinda bekledigin günleri
hatilari sakin unutiyim deme o günleri
seni çok ama çok seviyorum ama diyemem artik dön geri

bebegim sen benim her seyimdin gözümün nuru
suurumu kaybettim ben sensiz yasamak yanmaktanda beter
bunu haketmedim ben
çogu kisi demisti zaten bu kiz seni söhret için,lüks hayat için satar
sen sevmedin kizim sevdirdin ben severim hemde allahina kadar

geriye kalan sadece anilar
meleklere derdimi anlatsam hepsi aglarlar
yanarlar tabi eger ortada bir ayrilik söz konuysa
oysa ben aglar sanki rüyadayim biri gelipte beni keske kaldirsa
bebegim o kadar çaresizim ki
aynen askimizin karanlik yollarinda gezen bir kedi gibi
deli gibi asigim ben sana
seni aldatan ölsün hadi gel yanima
ben nice ayriliklar gördüm ömrümce nice kuslar gördüm
kirilmis kolu kanadi
yeryüzü çekildi ayaklarimin altindan
gökyüzü düstü basima aynen bir tavan gibi

sen dur yavas yavas her tur
bana derler berdush
bazen aglarim yani bana gel hele istemiyorsan güle güle
tane tane katre katre akti gözyaslarim
kör gözlerim seni özledim
caddeyi gözlerim,gözlerim kapali kalbim yarali
yani bana küstün sen beni üzdün
düzdür senin yollarin
seni kolladim kollarim bagli
kulagim sagar sen yoksun bebegim neye yarar
bu beden seni arar sensin evet gerisi zarar
senin elinde karar benim kalbimde yara
benim elimde yüzük bak bebegim ne hale düstük
ne nameler gördük mum gibi söndük
canli canli gömüldük,emildik sömüldük,yenildik,süzüldük

ararim seni bu yollarda yapayalnizken
yanar bu yüregim bebegim sensizken
ararim seni bu yollarda yapayalnizken
yanar bu yüregim bebegim sensizken

dolasir birbirine gördün ayaklarim
ellerimi koyacak bir yer bulamadim
nereye gitsem el koyuyor acilarin
bulustugumuz yeri görünce hemen agladim
nereye baksam çildirtan moral bozan bir aksamdi
ne garipti bu ayrilik günleri
düsmandan da ayrilsam içim yaniyor
tuhaf oluyor insan
ecelin gelmesine gerek yok
sen aldin canimi
yarini düsünmeden sen kapattin kapini
canimi verirdim senin için
yalanmis dolanmis koynumda besledigim bir yilanmis
sevip kiyamadigim bebegim bir nankörmüs
yediveren güller solmus orasi simdi çölmüs

hatira yüklü kervanlar geçiyor
dolu dolu gözlerimin önünden
kiyamet koptu ay tutuldu sen farkinda degilken
senin yüzünden yaprak yemyesilken
nefret ediyorum ayrilik gününden
senin önünden eskiden geçerken istekle geçerdim
simdiyse yere bakarak gökyüzüne suratimi asarak geçiyorum
fotograflari yakarak mutlu oluyorum
bosver kendimi salak gözüyle özgürlüge kavusuyorum
seni seviyorum
seni seviyorum
seni seviyorum


çek git bebegim uzaklara çek git
bavulunu topla bebegim çek git
çek git bebegim uzaklara çek git
bavulunu topla bebegim çek git

seni sevdim bebegim her zaman bunu unutma
sen her zaman kalbimdesin ruhun yanimda
seni sevdim bebegim her zaman bunu unutma
sen her zaman kalbimdesin ruhun yanimda

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder