6 Şubat 2013 Çarşamba

Cancağızım - Cenk Eren


Kesemem yolunu gitmek istersen
Engeli ancak kendi önüme koyarim
Gerekirse yarami saklar susarim
Unutma ben senden öncede yalnizdim

sakli sevginle ümitlendim durdum
yoksa ben hayatimda hiç yokmuydum
esrarengizlikti bu sürüp gitti
ben belirsizlikten yandim yoruldum

bir ses ver bir konus
anlat kendini sikilmadan
göster sendeki yerimi
beni yikmadan

bir dene nolursun cancagizim
yasamam için bu bana lazim
bir dene nolursun cancagizim
yasamam için bana sen lazim

sakli sevginle ümitlendim durdum
yoksa ben hayatimda hiç yokmuydum
esrarengizlikti bu sürüp gitti
ben belirsizlikten yandim yoruldum

bir ses ver bir konus
anlat kendini sikilmadan
göster sendeki yerimi
beni yikmadan

bir dene nolursun cancagizim
yasamam için bu bana lazim
bir dene nolursun cancagizim
yasamam için bana sen lazim

cenk eren şarkı sözleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder