22 Aralık 2012 Cumartesi

Burda Hüsran Doluyum - Cengiz İmren


Beni gece getirdiler sabaha dek çözmediler
hergün çok sey sordular bana
senden hiç haber vermediler
benden çok sey çaldilar seni sakladim göremediler

ask cekilmez buralarda ben hep seni aradim
duvarlara senin için resim cizip agladim
sen uyurken ben düsündüm o günleri aradim
senden nefret etsemde kurtulamadim
senden nefret etsemde ayrilamadim

burda hüsran doluyum belki yarin yolcuyum
asla vazgecemem ki deli gibi vurgunum
burda kahir doluyum seni unutur muyum
asla vazgecemem ki deli gibi vurgunum
bu yüzden hep suskunum

birakin birakin bu gün öleyim
beni böyle kahredense bu zavalli kodesteyim
dislerimi sikmaktan gövdemi saga sola vurmaktan
kani bir kursun etmez vursan vurduguna deymez
serefsizleri anmaktan en acisi bu mapusluktan sorun
hesabini birakin birakin öleyim birakin can vereyim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder