23 Şubat 2013 Cumartesi

Yerin Dibi - Miralay


Bak bu beati komali yaptim, aç ve dinle sonra sus
Adilikse diz boyu yerin dibi kilit mapus

Sevin benim rapim derin, alin teri.. nedir senin tipin kayik
Bu beat benim tabiki çalin hadi! (hadi)

Çeliski her bir nagmeden geçermi? Saheser yapan?
Ki ben giderken kuyumu kazanlarin hepsi abi der

Ve çokca büyük abilerde, bizden aldi adilerse
Çok yorulmus bolca kepçeden atip yok olmus

Korkutmali siz gibileri çok geçmeden asmali, firlat tahtani kiralim!
Ne mezarlar çaktik, yer dibi bir deri koltuktan farklimidr?

Milyon dolarla oynasmis, fakat her sarkisi bir mayhos, karanlik!
Isiklari aç göster yüzünü, bu ne kasvet? bu ne küstahlik?

Nakarat:

Yerin dibi, Ali baba kirk harami!
Mahzen kilitli, çikin gelin kirin hadi!
Lambaya üfle, çikamadi cin ali
Mezarini esti deli feryadim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder