15 Şubat 2013 Cuma

Seni Diledim ( Ft. Hayki ) - Miralay


Miralay:

Uykulardan uçtum delice sende gelde yarami çöz,
Söz verirdi her gece de rol yapan yalanci göz
kaybedince kendimi ve sende gördüm gerçegi
neden ki bende kaybettim sen gidince herseyi
zor gelirdi, son senin, beton erirdi, gözlerinde
ol yanimda, kollarimda, kor tutardim ellerimde
gitme dur, bak zul, çok olur ve çok uzun,
bir yanimsa yas tutardi, diger yanimda hep buzul
kaçmak lazim çok çok uzaklara çok kez denedim yapadim aglama
korkmam yakarim inan bu sehride feryad ederim bir göz yasina
kalbim kör zindan olsada fark etmez terk ettim herseyi sensiz
sen yoksun çossun dalgalar üstüme düssün raziyim Deniz
Döndün bana baktin nefesimi çektim kalbime aktin durmadan aktin
gel yada git demem asla bana gel ama dur çok muhtacim sana
vursan susmaz uslanmaz sen sor yine beni hissiz yillara
yada kor yüregin bir deli rüzgara kapilmaz artik küstüm yildizlara.

Nakarat:
Yüklenirken omuzlarima özlemim beni zorlar,
Napim açtim avuçlarimi seni diledim belki yollar
bedenim buz gibi çok soguk içimde kor var
sen gidince yasiyorum ama sanki zorla.

Hayki:
bugün sokaklar çok sessiz gene gecemde kabus kol gezdi,
bu bedende zaten çok bezmis inan açtim beatimi son sesti
ben yazmak istedim agladim hep sen gitmek istedin kalmadin
bir korkudur ki gene damladi içime ve tükendim artik kalmadim( dön )
çok perisanim, duydun mu bak Istanbul bile halime güldü
dön geri ne olur, sen yoksun diye, ben yine bak herkese küstüm
al senin olsun, kalbim bile yeter ki sadece hasretim ölsün
tek senin oldum, tut ellerimi birakma buda bir ömür boyu sürsün
keske hisselerimi anlatabilsem sana hasretimi bir gösterebilsem
keske çigliklarim varsa da sana acilarimi bir duya bilsen
keske gözlerimi bir verebilsem sana nereye baksam da
nereye dalsam da ne desem az zaten,
sadece seni görebildigim gibi görebilsen.

Nakarat:
Yüklenirken omuzlarima özlemim beni zorlar,
Napim açtim avuçlarimi seni diledim belki yollar
bedenim buz gibi çok soguk içimde kor var
sen gidince yasiyorum ama sanki zorla.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder