23 Şubat 2013 Cumartesi

Aşkımızın Katili - Miss Damla


Gulmedi kaderim isyanim sana
Aci cektirdin inan sen bana
Yarali kalbime umidim sana.. sana

Seni sevdim yarim inan gel bana
Canimi verdim inan senin ugruna
Yoluna bakamda kurban olam ben sana ben sana

Diyar diyar gezsende bulamazsin ben gibi
Hayatimin kanunuydu bu askimin tarihi
Imzayla baslamisti lanet olasi hayatim
Bitirmesi kolay ama ayrilmasi cok koydu
Doyamadim ki ben sana nolur bak arkana
Hayalimde sen vardin ictim ictim anla yar
Ayriligin saya cikti bedene olum tarihi
Icimde cekti silahi vurdu anla ben gibi
Doldu yine gozlerim aglamakli doyamadim
Bende yaptiklarimi sayamadim ki bende atamadim
Bak benim askim bu bi kafayi yedim harbiden
Kelimeyle bitseydi dilimi elimi kesseydim
Uzun surmedi askimiz anca bir ay surmustu
Her gecen gunumde seni son duamla bekledim

Sevgi simdi her insanin gozunde oyuncak olmus
Yalan dunya zaten butun serefsizler dolusmus
Seversin diye bekledim ama hepsi bir oyunmus
Sever diye beklerken meger coktan unutmus
Uzuldugum her dakika hosuna gitti senin
Ellerimi tuttugunda dunyalar olurdu benim
Istemem artik senin anlami yok donmenin
Kalbimde bir yerin vardi yok ettin tek lafinla
Sana guvenim kalmadi yenildik biz bu aska
Gokyuzunden tek bir yildiz dustu senin ugruna
Sunu unutma sakin beddualarim sana
Ahimi aldin benim sen mutlumu olursun
Benim gibisini sen inan biraz zor bulursun
Askimizin katilisin benim icin son buldun
Kurdugumuz o hayaller yok oldu teker teker
Senin gibi olanlar hep yalandan severler
Cevrendeki butun herkes simdi cikar pesindeler
Seni seviyorum lafini cok kolay soylerler
Bisey beklemem senden bugunden sonra yokum
Benim icin bir tek sen hayatimda son umuttun
Gittigim yol cok uzak biliyorum unutuldum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder