10 Şubat 2013 Pazar

Ah Kız - Cengiz Kurtoğlu


Gözlerin parliyor gecemde yildiz gibi
Çocuklar kadar saf öyle sevimli
Aklima gelirsin gözümü açar açmaz
Kimse senin gibi beni yakamaz

Görür görmez seni dödüm bak saskina
Kabul et askimi allah askina
Ah kiz ah kiz nasil yaptin ah kiz
Olamamki sensiz gel yanima benim sevgim yalansiz

Gözlerin parliyor gecemde yildiz gibi
Çocuklar kadar saf öyle sevimli
Aklima gelirsin gözümü açar açmaz
Kimse senin gibi beni yakamaz

Gözlerin parliyor gecemde yildiz gibi
Çocuklar kadar saf öyle sevimli
Aklima gelirsin gözümü açar açmaz
Kimse senin gibi beni yakamaz

Görür görmez seni dödüm bak saskina
Kabul et askimi allah askina
Ah kiz ah kiz nasil yaptin ah kiz
Olamamki sensiz gel yanima benim sevgim yalansiz

Gözlerin parliyor gecemde yildiz gibi
Çocuklar kadar saf öyle sevimli
Aklima gelirsin gözümü açar açmaz
Kimse senin gibi beni yakamaz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder