13 Aralık 2012 Perşembe

Sonun İçinde - Buğra Milat


Çok zordu sensiz geçen her gün.
Bak kordu,bu alevden bir gül.
Yokoldu mutsuz tablolar.
Son buldu,sonsuz karanliklar.
Can yoldasim benim,seninleyim.
Ebedi,kalbimin içinde ki yerin.
Sicakti heryer,su an serin.
Senin için varim,bu ask derin.
Su yoktu,simdi okyanustayim.
Sen nerdeysen,ben ordayim.
Ben körmüsüm,ilk seni gördüm.
Birak seninle son bulayim
Sen yokken ben,hep kistim
Bir tek rapimle sirdastim
Ben seninle çok yol astim
Tahtim senindir,al sultanim
Gelip,geçenler hep yalanmis
O sevgilerse,çok siradanmis
Eninde,sonunda MB varmis.
Biz bir bütünüz,bunu kader yazmis.
En zor günümde bir sesin yeter.
Sen varsin,ne gam ne de keder.
Ölene dek Bugra,bir seni sever.
Bu kalp sonuna kadar MB der.
Biz deli gibi seven iki sevgiliyiz.
Kalbimiz yeter,sesleniriz.
Ölene dek yürüyelim bu yolda.
Bu ask büyük,MB sevgimiz.
Tut elimi birakma,seninleyim
Bana bakan olsun,o gözlerin
Sana bakan olacak,bu gözlerim
Bugra,senin.Sen,benim bebegim.
Ben varim askim hep yaninda.
Gözyasi olmasin yanaklarinda.
Dert etme hiçbirseyi asla
Ben varim herseye bu askla
Leyla,Mecnun karalansin.
Tarihe,bizim askimiz yazilsin
Bugünümsün ve de yarinimsin
Ben Seni Seviyorum iste askim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder