8 Aralık 2012 Cumartesi

Şimdi - Cem Adrian


Şimdi gidiyorum ben
Dalından kopan yaprak gibi
Şimdi vazgeçiyorum
Kökü topraktan sökülmüş bir ağaç gibi
Şimdi susuyorum ben
Susuyorum bir dilsiz gibi
Şimdi devriliyorum
Kurşuna dizilmiş bir asker gibi
Şimdi kapat ışıkları çek perdeleri
Dağılsın seyirciler, dağılsın bu cinayetin tanıkları
Şimdi ört üstümüzü ört alnımızı
Uyut bizi uyuyalım unutalım yalnızlığı
Şimdi çiz üstümüzü sil ismimizi
Göm bizi göm aşkı göm yarım kalanları
Şimdi sustur şarkıları sustur duaları
Unutalım unutalım bütün yalan masalları
Şimdi kıs gözlerini çek ellerini
Vur bizi vur aşkı vur bizden kalanları
Şimdi yak sözlerimi yak şairliği
Yağmurlara rüzgarlara savur benim küllerimi
Şimdi dinle yalnızlığı
Del bizi deş bizi
Şimdi topla acıları sal üstümüze
Parçalasın parçalasın aşktan geri kalanları.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder