9 Aralık 2012 Pazar

Patlama - Burak Kut


Senin için kendimden vazgeçtim anla
Devam edip hayati yasarim sanma
Bu aci beni tüketir ölürüm yanina kalmaz
Kadere karsi durdum bak neler oldu
Beni yerden yere vurdu kader mahkumu oldum
Artik senden hayir yok üzgünüm
Ruhum bedende durmaz çok üzgünüm
En büyük patlama burada kalbimde oluyor
En büyük firtina burada içimde kopuyor
Gidiyorum buralardan burada yasanmiyor
Öyle zor ki unutmak mümkün olmuyor

Senin için kendimden vazgeçtim anla
Devam edip hayati yasarim sanma
Bu aci beni tüketir ölürüm yanina kalmaz
Kadere karsi durdum bak neler oldu
Beni yerden yere vurdu kader mahkumu oldum
Artik senden hayir yok üzgünüm
Ruhum bedende durmaz çok üzgünüm
En büyük patlama burada kalbimde oluyor
En büyük firtina burada içimde kopuyor
Gidiyorum buralardan burada yasanmiyor
Öyle zor ki unutmak mümkün olmuyor

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder