11 Aralık 2012 Salı

Numara - Bulutsuzluk Özlemi



Hem bay
Hem bayan
Hem ana
Hem baba
Hem ana hem baba
Hem ana baba

Sana numara verdiler mi?
Hem sen
Hem ben
Hem sen hem ben
Biz siz onlar

Tüketen bay
Bayan tüketen
Çoluk çocuk
Cünyor tüketen

Sana numara verdiler mi?

Ah yandik mahvolduk
Yandik mahvolduk
Perisan olduk

Biz de istenilen bi sekilde
Güle oynaya tüketebilir miyiz?
Acep bu isi becerebilir miyiz?
Yüzümüze gözümüze bulasir mi?
Ben de isterem mi desem?
Yoksa önünden transit mi geçsem
Sorma bana bonuslarin akibetini
Helallessek de mi globallessek?
Kupon da mi kessem, yarismaya mi girsem?
Kalmadi bizde sermaye
Sen nerdesin ara beni cepten
Yap bana masaj, taciz et.

Hem bay, hem bayan
Hem bay, hem bayan
Sayin bayim numarani alayim
Sayin bayan haydi neydi numaran?

Sana numara verdiler mi?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder