17 Aralık 2012 Pazartesi

Mıknatıs - Betül Demir


Insanlar konusurken kaderler gülüsürmüs
Bazen kurban katiliyle suçu bölüsürmüs

Günah benden gitti, oldu olan
Sürüklüyor gizli bir el saçlarimdan
Ateste eriyen çelik bu miknatis
Faydasi yok korkmanin tutusmaktan

Al götür beni, ister yere ister göge ser
Ört üzerime seni, nefesini nefesime ver
Hiç ayirma gözünü gözümden, gece kan ter
Bana en kendin oldugun halini göster

Günah benden gitti, oldu olan
Sürüklüyor gizli bir el saçlarimdan

Simdi seyrediyorum kendi sinemami
Haberim yok sonundan ya da var mi filmin devami

Günah benden gitti oldu olan
Sürüklüyor gizli bir el saçlarimdan
Ateste eriyen çelik bu miknatis
Faydasi yok korkmanin tutusmaktan

Al götür beni ister yere ister göge ser
Ört üzerime seni nefesini nefesime ver
Hiç ayirma gözünü gözümden gece kan ter
Bana en kendin oldugun halini göster

Günah benden gitti oldu olan
Sürüklüyor gizli bir el saçlarimdan
Ateste eriyen çelik bu miknatis
Faydasi yok korkmanin tutusmaktan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder