17 Aralık 2012 Pazartesi

İmkansız - Sıla


Batık bir gemi, ay gök sakin
Gün suskun biz sakin
Çare yoksa senin yüzünden
Sarındık güya bembeyaz
Karanlık hayatın o perçemi
Kaçaksak benim yüzümden
Varlığı belirsizin
Anlaşılır mı yokluğu
Hangi dil anlatmaya yetkin
Yeterince sonsuzu
İmkansız inanmam
Yalvarırım dayanmam
Can bu yıkık kırık dökük
Yapma olmaz
İmkansız inanmam
Yalvarırım dayanmam
Can bu yıkık kırık dökük
Yapma olmaz
Senle ben sadeceyiz
Nihayet arbedeyiz
Üveysek hiç konuşma
Ah benim deli goncam
Ufku yetim kara gecem
Dengim benim dengesizim
Varlığı belirsizin
Anlaşılır mı yokluğu
Hangi dil anlatmaya yetkin
Yeterince sonsuzu
İmkansız inanmam
Yalvarırım dayanmam
Can bu yıkık kırık dökük
Yapma olmaz
İmkansız inanmam
Yalvarırım dayanmam
Can bu yıkık kırık dökük
Yapma olmaz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder