16 Aralık 2012 Pazar

Herşey Yolunda - Sıla


Dün kötüydü bugün hallice
Gün döner iyi gelir zaman
Kim olduğun kim olmadığın
Yaşadıkça doğar içine
Kalbim odada, ben orda yanında
Yakma ışıkları böyle daha iyi
Her şey yolunda
Kalbim odada, ben orda yanında
Yakma ışıkları böyle daha iyi
He şey yolunda
Ben üzülürüm sonra düzelirim
Kim bilir kapı çalar gelir aşk
Bırakmaz elimi yaşlanırız belki
Umut değil mi ne ki yaşamak
Herşey yolunda bakma her şey yolunda

Beni boşver asıl senden naber
Gün döner iyi gelir zaman
Kalbim odada ben orda yanında
Yakma ışıkları böyle daha iyi
Her şey yolunda
Kalbim odada ben orda yanında
Yakma ışıkları böyle daha iyi
Her şey yolunda
Ben üzülürüm sonra düzelirim
Kim bilir kapı çalar gelir aşk
Bırakmaz elimi yaşlanırız belki
Umut değil mi ne ki yaşamak
Herşey yolunda bakma her şey yolunda
Herşey yolunda bakma her şey yolunda.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder