12 Aralık 2012 Çarşamba

Güneşimden Kaç - Bulutsuzluk Özlemi


Günesimden kaç
Günlerden bir gün karakisin sonuna dogru
Gün günesliydi, o gün kendimi azad etmistim
Rüzgar beni bir sahile götürdü
Bir yer bulup oturmustum
Bir türkü tutturmustum

Kafam çok karisik ayni dertten muzdariptim
Vakit harcamamaliydim, para bulmam lazimdi
Böyle bir durumda asil orada
Nasil olduguma sasiyordum ben
Bir yer bulup oturmustum
Bir türkü tutturmustum

Günes bana gülümsüyordu
Içimi isitiyordu
Sen dikildin karsima

Günesimden kaç, günesimden kaç
Günesimden kaç, günesimden kaç

Balikçilar geri dönmüslerdi bombos
Kediler ve yaslilar her zaman onlari beklerdi
Herseyi hitit aslani gibi izliyordu karabas
Herkes çalisiyordu, yosun kokusu duydum
Bir yer bulup oturmustum
Bir türkü tutturmustum

Deniz isildiyor, göz kamastiriyordu
Sesler ve sekiller giderek belirsizlesiyordu
Bildiklerim bilemediklerimden azdi
Kainatta bir yerdeydim
Bir türkü söylemekteydim

Günes bana gülümsüyordu
Içimi isitiyordu
Sen dikildin karsima

Günesimden kaç, günesimden kaç
Günesimden kaç, günesimden kaç.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder