12 Aralık 2012 Çarşamba

Gülsüm - Bulutsuzluk Özlemi


Gülsüm gitmez olmus
Gözyasi mendili elinde
Süklüm püklüm çikacagi
Bitmeyen ask filmine.

Balikçi Durmus cosmus
Denize de çikmis, yorulmus
Içmis amma kanamaz olmus
Marmara sarabina zam olunca.

Gündüz yarisi kovboyu
Iyi bilir onu Beyoglu
Kiçi dar genis omuzlu
Kikirdiyor küçük kizlar ardindan.

Sonra sorarim kendi kendime,
Ya ben ne yapiyorum
Ya ben ne yapiyorum
Ya ben ne yapiyorum
Ya ben ne yapiyorum böyle
Ya ben ne yapiyorum böyle?

Sevdigimi evermisler
Mapusa da düsmüs emmoglu
Bayat açma yemistim çayla
O gün yine gözlerimi dört açtim
Bir de baktim otlar bitmis,
Pek yakinda gelip biçeceklerdir.
Sözünü söyledigim yer
Maçka'nin Açikhava Tiyatrosuydu.
Kalabalikta ben bir basima
Kimseye bir sey diyemezdim.
Yetinemedim o gördügümle,
Yeniden dolanip tasalandim.

Bir de sen sor kendi kendine
Ya sen ne yapiyosun
Ya sen ne yapiyosun
Ya sen ne yapiyosun
Ya sen ne yapiyosun böyle
Ya sen ne yapiyosun böyle?

Hepimiz soralim birbirimize
Ya biz ne yapiyoruz
Ya biz ne yapiyoruz
Ya biz ne yapiyoruz
Ya biz ne yapiyoruz böyle
Ya biz ne yapiyoruz böyle?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder