13 Aralık 2012 Perşembe

Bunalımlardayım - Buğra Milat


(Bölüm 1)

Noluyor Bana?Nerdeyim?Bunalimlardayim Bu Aralar.
Cebimde Bir Paket Sigara Ve Karmakarisik Olmus Duygular.
Kendi Kendime Lanet Ettim.Soru Isaretliydi Sayfalar.
Kompleks Içinde Üstümdeler.Beynimi Kemirendi Dumanlar.
Baktim Kuslar Uçup Da Gitmis.Simdi Tek Kalem Yanimda
Onunla Sirlar Paylastik Biz,Sade Defterimin Duydugu
Kim Kazdi Valla Anlamadim,Beynimde Adim Basi Kuyu.
Bu Sikintili Labirent Ama Umuyorum Ki Mutlaka Olmali Yolu.
Birdenbire Efkarlar Basar Adami,Yanliz Kalma Istegi
Zarlarimda Kârimda Yok Ki,Zararina Attim Düsesleri.
Birkaç Hayal Kurdum Ileriye Dönük,Hadi Gelip De Yikin Bu Düsleri.
Karanlik Basti Gündüzlerimi.Gecelerimse Sizle Ayni
Gergin Sinirler Üzerinde Yaziyorum Bak Bu Satirlari.
Bir Fincan Kahveyi Bosver,Dostum Saymaz Hatirlari.
Girdaplarimda Ben Bogulurum.Bakma Sakin,Görmezcesine.
Hatiralarimi Alip Da Çikin Beynimden,Dönmezcesine.

(narakat)

Bunalimlardayim...Gelmeyin Artik Benim Üstüme.
Uçurumlardayim...Atlasam Arkamdan Bakan Olmasin.
Sokaklardayim...Hepsi Labirent Gibi Karmasik.
Son Bi Kaç Satir Yazip Da Gidicem,Ardimdan Sakin Ha Gelmeyin

(Bölüm 2)

Çöllerin Içinde Gidip De Geldim,Bahtsiz Bedevi Misali Ben
Misallerimse Gerçek Oldu Bak,Az Çok Olsa Da Sevenim Var
Cümlelerse Bosluga Yazildi.Sade Sessiz Bir Intihar Biçimi.
Karanlikta Gözlerim Parlar.Ileriye Baktim,Isigimi Gör.
Aranizda Bulunmaktan Sikildim,Insanlar Beni Boguyor Artik.
Yüregimi Avucuma Aldimda Geldim.Nerede Yalan Var Ona Kandik.
Mantigi Aldik Yanimiza Geldik.Duygulariysa Çöpe Attik.
Yorgun Bedenim,Ruhum Yasta.Gözyaslariyla Sakalastik
Sehrin Sesleri Bunaltici,Kulaklarimda Viziltilar.
Alipta Basimi Gitmek Var Bu Sehirden Birkaç Kisi Olmasa.
Sunmasa Bana Rap Bu Güzelliklerini Bilmem Ne Yapardim Ben?
Aksetti Sözlerim Hep Belki Kendi Kendimi Dinledim Ama Olsun.
Susmasin Bu Dilim ve de Elim.Yazip Yazip Kenara Atasim Var.
Ben Sadece Yazdim,Dinlemediniz.Hepsi Defterimin Içinde Sakli
Kalemi Aglatirdim Her Gece Belki.Inadimi Bir Türlü Yenemedim.
Tamam Puslu Gözlerle Baktim Ama Ortada Tek Suçlu Ben Miyim?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder