10 Aralık 2012 Pazartesi

Bossonova - Burak Aydos


Ben sana aman yapma demedim mi?
Dur sakin ona bakma demedim mi?
E hadi baktin sevme demedim mi?
Gönlüm, gönlüm.

Tuzaklara düsme demedim mi?
Her güzeli senin sanma demedim mi?
E hadi sandin sevme demedim mi?
Gönlüm, gönlüm.

Ah basimda yine deli sevdalar
Ben kaçarim onlar kovalar.
Nacizhane anladik bu isi biraz.
Her askin sonunda yarilik var
Günaydin günaydin günaydin
Sen bilirsin ben sip severim
Askin merine amadeyim
Sevdalara sözümüz yok

Ama dur biraz dinlenelim gönlüm.
Durup dururken sen bulursun
Hiç sebep yokken ben kaybederim.
Ortada folluk yumurta yokken
Sen bulursun ter edilen ben
Gönlüm...

Anlasana gönlüm, yapmasana gönlüm, uslansana gönlüm,
Ben asksiz olamam, ask bensiz olamaz.
Sen bana bakmasana
Istemerm yan cebime koy sana .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder