12 Aralık 2012 Çarşamba

Bıktım Be - Bulutsuzluk Özlemi


Bak su hep kösesinden döndügüm sokak
bak su önünde bekledigim durak
bak su hep kilidini açtigim kapi
her sabah karsima çikan asik suratlar
selam vermez omuz atar geçer giderler
ve hayat gider yesil isigi beklerken
dört üç iki bir..
biktim bee
biktim bee
biseyler yapmam lazim

iyi bisey yok mu bugün haberlerde
iste bak hep ayni yüzler ekranda
kisir döngüye girdim prime time da
bak su hep bastan çikan deli gönlüm
bak su hep raydan çikan hayatimiz
hele su raydan çikan hizlandirilan tren
biktim bee
biktim bee
biseyler yapmam lazim

na nananan nana nanana..

biktim bee
biktim bee
biseyler yapmam lazim
mecbur muyum sabah aynaya bakmaya
görmesem olmaz miydi yüzümü
çatlamis bir aynada paramparça

bak su hep kösesinden döndügüm sokak
bak su önünde bekledigim durak
bak su hep kilidini açtigim kapi
biktim bee
biktim bee

na nananann nananann nana
la lalalla ralla ralrariaoow..
biktim bee
biktim bee
biktim beeeeeeeeeeeeeeeeeeeee


ra ra ra ra ra ra ray ra ra ra ray

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder