12 Aralık 2012 Çarşamba

Bir Güzel Gördüm Yolda - Bulutsuzluk Özlemi


Bir güzel gördüm giderken yolda,
Kurum kurum kurulup oturmus
Bir güzel gördüm giderken yolda,
Sürüm sürüm sürünüp oturmus

Kivir kivir kivir kivir saçlari,
Sari sari sari sari sapsari.

Bir güzel gördüm giderken yolda,
Bir edayla salina salina.
Taniyamazdi beni nereden tanisin?
Belki üsürdü firtinalarimda.

Isil isil isil isil gözleri,
Piril piril piril piril sözleri.

Bilmek ögrenmek isterdim hep,
Her nedense.
Uzanip tutmak isterdim hep,
Her nasilsa.
Bagirip çagirmak isterdim hep,
'Dur hele dur, hele dur nereye?'

Bir güzel gördüm giderken yolda,
Bir edayla salina salina.
Taniyamazdi beni nereden tanisin?
Belki üsürdü firtinalarimda.

Kivir kivir kivir kivir saçlari,
Kara kara kara kara kapkara.
Bir güzel gördüm giderken yolda.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder