15 Aralık 2012 Cumartesi

Beyaz Güvercin - Bora Ayanoğlu


O masmavi gökyüzünde uçusurken ak ve özgür
Nedense konuverir her sabah pencereme
Gözlerinde bir heyecen bakinirken telasli
Yüregine su serpilir görünce beni
Bir türkü mirildanir belki der üzülme
Iste getirdim sana o özlem havasini
Ben karanlik o bembeyaz aramazken bir sevgili
Kafesimde bir güvercin unutmadi beni

Uç güvercin uç bembeyaz
Götür yüregimi gökyüzüne as
Sen beyaz, bende yas
Uç güvercin, uç bembeyaz

O masmavi gökyüzünde uçusurken ak ve özgür
Nedense koruverir her sabah pencereme
Gözlerinde biraz hüzün, gagasinda umut dali
Bu kez biraz yorulmus, uzun uçmus olmali
Bir seyler fisildayip, sanki der unutma
Insan kus olmasada, yürekleri uçmali
Ben karanlik, o bembeyaz aramazken bir sevgili
Kafesimde bir güvercin unutmadi beni

Uç güvercin uç bembeyaz
Götür yüregimi gökyüzüne as
Sen beyaz, bende yas
Uç güvercin, uç bembeyaz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder